Tuesday 17 May 2011

::Rumah Baru::

Hallo kawan kawan..
Semenjak Blog lama aku kadang kadang jer berupdate,
titiba aku punya blog lama aku jadi hampeh.
Aku pun tak faham apa masalah blog lama kesayangan aku tu...tak per..
nanti pelan pelan aku cari solutionnya..
hahaha...ketawa konon.
Padahal seharian masa cuti sempena wesak day aku menggodam
Blog lama tu untuk kembali menjadi asal.
Bengang & bangang aku rasa.

Aku akan pindah ke dalam blog baru ni..
walau pun aku baru pindah..heee
nanti aku rajin, aku akan masukkan semua
bloglist kawan kawan ea...ok lah..babai semua..

5 comments:

  1. wokeh..kty dah masukkan link baru dila..

    ReplyDelete
  2. Amboi Daela, ambik mood nampak. cam akak gak pindah umah.rasa bestkan dah pindah.

    ReplyDelete
  3. daela, kat rumah baru akak follow tau, sebab kat opis ni komputer sengal, follower tak nampak.

    ReplyDelete
  4. salam kenal..

    same problem i dpt masa memula berblog dulu. maybe kita tak faham sangat..

    ReplyDelete